lørdag den 7. januar 2012

Projekt 52 - jeg arbejder videre.

Det er jo et fantasktisk projekt - aldrig har jeg været så inspireret, både kreativt, men også til sundere livstil.

Tror måske den julegave jeg synes mindst om, bliver den jeg synes bedst om - nemlig et gavekort til LEGO motion.

Jeg startede onsdag til zumba sammen med min datter Katja og min veninde Jette, vi var næsten døde da vi gik derfra, synes det var hårdt, efter et bad, havde vi det fantastisk.

I dag var jeg på løbebånd og cykel, holdt ud i 45 min, fantastisk fornemmelse.

Nu er der shoppet træningstøj, for nu skal det være!!

Arbejdsmæssigt har jeg i denne uge fået beskrevet hvordan vi vil bruge og dokumente De Pædagogiske Læreplaner - jeg har lavet dette album som måler 32x32 cm, i det vil hver uge lave et LO over hvad vi har lavet i dagplejen, det må blive til en rigtig fint dokumentation.





Albummet er lavet af Cornflakes pakker.


LO'erne vil jeg lave efter skitserne fra Projekt 52, på bagsiderne vil jeg beskrive ugen med ord.
Første side er med alle vores ti skønne dagplejebørn.


5 kommentarer:

calmlund sagde ...

Wauu cornflakespakker. Hvordan har du dog fået det til at holde? Flere lag eller?

Hanne sagde ...

Jeg har 2 lag, og den er fin stabil :-)

Dortesjs sagde ...

ihh flotte kornflakespakker.. og tums up for din træning..jeg er osse på kur.hvis du besøger scrapsisters er vi en lille flot der støtter hinanden derinde.. flot med din motions træning

Gitte sagde ...

Sikke en god ide.

Hanneby sagde ...

Hvor ser det godt ud, sjov ide med bagsiden ..- :) .

Jeg er selv påbegyndt fitness igen idag .- Crosstræner, løbebånd - romaksine og Cykel.. pyh ha

Hej

Når du nu er her, er du meget velkommen til at sætte en kommentar.....